miss you. want you. need you. love you

igår började första härliga arbetsdagen på tre månader.
kan inte annat än ärligt säga att det var tungt att vakna på morgonen och inte riktigt veta vad som var upp eller ner men tänk så bra det blev när jag kom hem och kände mig nöjd över prestationen.
pratade med hawaii ett tag på skype och slocknade sen framför min och isabells filmjulkväll. vi skulle kolla på Nightmare before christmas men det blev inte mycket kolla för min del.
vaknade dock några gånger av att folk skulle sitta i fotändan och buffa på mig där jag låg så skönt och sov.
nu är jag hungrig och trött och ska väl äta nått innan jag somnar.

iallafall är jag glad att ha dom bästa i mitt liv och ett jobb som ger mig pengar när jag gör det jag ska.
och snart är det väl dags att åka tillbaka till hawaii igen. eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0