orange is the color of hunger

igår klädde vi alla upp oss och med blomsterkransar runt halsen och 30 sekunder på oss att uttrycka vår tacksamhet hade vi alla en fin avslutning. stn internship graduation, check!
kunde man samla mer kärlek i en grupp människor skulle den avlida. jag har världens finaste vänner.

idag hade vi feeding the hungry som vanligt och jag fick vara ansvarig för fåtöljutlottning.
fick schysstaste silly bandet av en av ungarna som kom, russel. det är en chili och det finaste sillybandet jag har. annars har jag tvättat, sagt hej då till linda och köpt en helium ballong på foodland som vi döpte till Alf Bernie Raymond Bananason. det är en apa. (:

här är lycklig men astrött tjej med chilin! den bjuder jag på

Kommentarer
Postat av: Ida

Hey Babe!

2010-11-24 @ 14:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0