säg ingenting till mig, jag ser allting ändå

med ljudet av det lilla vakna av wahiawa i bakgrunden sitter jag här på golvet i min lägenhet en sista natt.
det är sista natten jag spenderar med hawaii och trots att alla gått och lagt sig, tänker inte jag sova. inte än.
jag har haft tre helt fantastiska månader här och att säga hej då till alla kommer bli något av det svåraste någonsin. har många av mina närmsta vänner här och det är så mycket jag inte vill åka ifrån.

idag har jag hunnit säga farväl till några och bytt bilder med folk och fixat kompisarmband. kvällen spenderades med ett härligt gäng bestående av johanna, linn, luke, aquila och philip. åkte till walmart och cyklade på deras utställningscykel och köpte röda plastmuggar. efter det åkte vi till north shore och kollade på stjärnorna och sen vi kom tillbaka har jag suttit här. gör ingen nytta alls, men det spelar inte så stor roll. vill bara ha den här sista natten med wahiawa. precis som så många andra nätter.

här är mina tjejer som jag bott med. rum 304.

från vänster: michaela, elina, johanna, frida, shelly, julie och så jag.

här har vi det enda kortet där alla faktiskt syns. 22 interns. mer kärlek får inte plats i en och samma bild


imorgon är det thanksgiving och sen klockan nio på kvällen lyfter jag härifrån. hur kan man säga adjö till hawaii?

Kommentarer
Postat av: Ida

Man säger inte adjö till Hawaii. Man säger: Vi syns! Det är det som är det finaste.



2010-11-26 @ 21:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0