bredvid ditt namn står ett namn till

hit kommer det folk hela tiden känns det som. nya ansikten varje dag.
idag kom hela bangladesh teamet hem och cindy var helt sprallig eftersom tom kom med dom.

nu är jag dock helt slut och ska somna till en hjärndöd film tänkte jag.
första ggn jag lägger mig innan tio tror jag men det känns skönt. behöver sömn. speciellt nu när fyra av sju i mitt rum varit sjuka senaste dagarna. vill verkligen inte bli sjuk. man missar så mycket på en dag.

min familj är bäst och bearnaisesåsen ska vi festa på imorgon, jag, johanna, kyle och philip och alla andra som smyger förbi. men vi ska ha största festen med kött och pommes :)

nu slocknar jag. puss

Kommentarer
Postat av: Mama

Livsnjutare där :-)

2010-10-09 @ 16:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0